söndag 27 januari 2013

70.1

Nu har det gått drygt en vecka sedan jag startade med mitt nya liv. Har gått sjukt bra och känner att jag ätit nyttigt utan att förbjuda mig själv har tex nu i helgen ätit lite godis. Inte ett kilo godis utan några bitar bara vilket är så jag vill ha det. Vill kunna äta tårta på kalas och sånt utan problem.

I vilket fall som helst så har det gått galet bra. Vägde in mig på 70.9 och nu väger jag 70.1 vilket är 0.8 kg nedgång. Inte mycket fast eftersom jag egentligen räknas som "normalviktig" så kommer jag inte kunna tappa 4 kg i veckan. Men nu ska jag bara fortsätta vara duktig för att klara av veckans mål. Under 70 strecket. Ska bli så jävla skönt!

Och för att göra det måste jag gå ner minst 0.2 kg. Nu kör vi. Det här ska jag klara. Och när det är klart är det mindre än 5 kg kvar, fast det är ett senare fokus. Nu är det under 70 en gång för alla som gäller. PEPP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar