måndag 21 januari 2013

Back on track.

Kom precis hem från gymmet så har kört mitt första pass nu. Innan dess har jag promenerat varje dag och igår JOGGADE jag. I och för sig bara i 20 min. Men det var sjukt kallt och jobbigt, märks att jag inte tränat på länge. Kände tyvärr jättestor skillnad på gymmet idag med. Fast inget att böla över utan bara att kämpa på. Förhoppningsvis har jag bra muskelminne hehe. Nu kommer jag mest köra på promenader då det är mission impossible att cykla ute nu och jag vill inte gå 1 timme och frysa ihjäl bara för att träna på ett överfullt gym. Så nej nu får det bli promenader så får jag köra gym sen när jag kan cykla eller har köpt SL kort.

Ligger just nu på 70, 9. Mitt första mål är 65 kg sen får jag se hur jag känner mig. Så 5,9 kg ska bort. Och innan 1 maj ska jag vara riktigt fit! För att uppnå detta ska jag:

- Promenera mycket!
- Träna på friskis minst 3 gånger i veckan.
- Jogga 1 gång i veckan (fast får med gott samvete skippa joggningen nu när det är Sibirien väder)
- Äta nyttigt (och billigt hehe)
- Får äta godis och lite andra onyttigheter 1 gång i veckan och då i rimlig mängd. Inte kränga alltså!
- Dricka mycket vatten.

Ja det var nog allt. På torsdag har jag varit duktig i en hel vecka inklusive helgen som gick galet bra. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar