tisdag 18 september 2012

Beslutsångest.

Nu är det snart hemfärd och dags för mig att börja träna. Ska fixa gymkort direkt när jag kommit tillbaka, därför tänkte jag bestämma redan nu vilket gym jag ska välja. Skriver en lista här så kanske den kan hjälpa mig välja.

SATS
+ Kan gå dit!
+ Finns överallt
+ Många jobbiga pass
+ Lite yngre som tränar där
+ Känns fräscht

- DYRT som fan
- Dålig sal där jag kommer gå som mest
- Lite yngre som tränar där haha
- 7000 spänn på ett år är fan inte klokt
- Känns lite för "satsigt" HEHE om ni förstår vad jag menar

Friskis & Svettis

+ Ligger hyfsat nära, 5 min med tunnelbanan, 15 med cykel
+ Många pass
+ Stort gym och stora lokaler
+ Skön stämning
+ Rimligt pris

- Kan inte gå dit (känns bra att jag inte tycker man kan gå 3 km...NOT)
- Lite blandad kvalitet på passen
- Inte lika många anläggningar som SATS
- Gillar inte färgen röd och allt är rött på Friskis

Funderade först på 24 seven också men jag behöver fan pass annars kommer jag tröttna direkt. Tror på variation så mitt upplägg ser ut såhär hittills 1 spinningpass, 1 gympapass, 1 styrkepass och 1 gympass i veckan. Känns bra. Nu ska jag bara göra det också...Och för att kunna göra det behöver jag ett gymkort men är inte lätt att välja. 7000 spänn känns sjukt att betala för träning men innerst inne är jag nog mest sugen på att testa SATS. Fast iofs gillade jag Friskis när jag hade kort där. ÅH KOMMER ALDRIG KUNNA BESTÄMMA MIG. MVH/ FET4EVER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar