fredag 14 september 2012

Smygstart.

Imorrn ska jag upp och träna med ralle. Vi ska gymma tillsammans. Hon och hennes lag har tydligen fyra olika pass dom kör så ska försöka lära mig dom. Ralle ska alltså hjälpa mig med bra övningar som jag kan köra sen när jag är hemma i Sthlm och kör igång för fullt.

Hon brukar ha bra övningar så jag är lite nervig för har som sagt inte tränat på galet länge. I sommar har jag räknat mitt jobb som servitris som min träning. Visserligen är det sjukt tungt att vara servitris men kanske inte är som ett spinningpass direkt.

Ikväll ska jag sätta mig och tänka ut bra mål, belöningar, regler, mat, träningspass och allt sånt jag måste bestämt tills starten. Som det ser ut just nu åker jag hem på onsdag vilket ger mig fem dagar att fixa allt. Har iofs smygstartat med maten nu. Senaste dagarna har jag tänkt på vad jag ätit och kört nyttig mat med lite mindre kolhydrater.

Är pepp för att börja träna och köra stenhårt men har gjort sånt här innan. Ha kört lite för många "på måndag börjar mitt nya hälsosamma liv" hehe. Men nu är det fan dags. Nu kör jag all-in och misslyckas jag denna gången med så får det fan vara. Då satsar jag istället på att bli riktigt fet och glad med hjälp utav 10 dagliga kexchoklad. Minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar