söndag 16 september 2012

Handboll.

Var och kolla på ralles handbollsmatch idag. Blev sugen på att börja spela igen. Har ju ett lag i Sthlm som jag tränade med lite i våras. Jättesnälla tjejer och lagom nivå på handbollen. Det enda jobbiga är att det inte är "mitt" lag. Kommer liksom aldrig bli som förr och därför hade jag väldigt svårt att motivera mig att gå till träningarna. När jag väl var där var det alltid kul. Men sjukt svårt att ta sig dit när ingen i laget egentligen saknar en. Gud vad sorgligt det lät haha. Menar mest att i mitt förra lag hade jag en roll, jag hade alltid någon att passa med och om jag inte kom på någon träning märkte nog de flesta av det.

Får se hur jag gör. Det jag inte gillar är att träningarna är sent på kvällarna. Gillar att kunna bestämma själv när jag ska träna. Hittills har det varit aldrig haha. Nej men älskar faktiskt att börja dagen med träning. Så är det avklarat och man får en grym start på dagen.

På gymmet kan man dessutom få njuta av lite fint kött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar