fredag 8 februari 2013

70.

Nähäpp väger fortfarande 70 men det får vara så. Känner mig svullen i magen och har inte krängt massa pizza direkt utan fortsatt med mitt sunda tänkande så får bara försöka ignorera det. Har gott om tid på mig att tappa kilo. Nu har jag dessutom köpt SL kort så nu är det dags att börja träna.

I morgon börjar min träning på allvar. Ska upp äta frulle och åka och träna. Tänkte att jag kunde gå dit och åka hem men nej tack. Så kul är det inte att gå i kyla och blöta skor av all slask. Men nu blir det träning minst 4 gånger i veckan. Ska försöka köra lite extra cardio nu i början när jag ändå inte har något annat för mig men sen när jag börjar jobba känns 3-4 gånger i veckan alldeles lagom.

Ska bli kul att börja träna. Eller nej nu ljög jag. Inte kul nu i början när jag märker hur mycket jag tappat men kommer snabbt komma tillbaka och det ser jag fram emot. Nej nu ska jag se om det finns något roligt pass i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar