fredag 1 februari 2013

69.3

Vet att jag inte ska väga mig varje dag men det skiter jag i för vågen har visat samma vikt i en vecka och sedan sista dagen släppt nåt hekto så känns väldigt stabilt och hälsosamt. Men idag såg jag att jag vägde 69.3!

Så jävla bra.

Nu är målet under 69. Alltså 0.4 kg måste bort till nästa torsdag. Det klarar jag! I och för sig kommer jag börja träna nu men ska köra mycket cardio och även om jag går upp lite av muskler så bryr jag mig inte. Inte så länge jag har en bra anledning och det är ju verkligen träning.

Åh är så jävla glad. Var över 7 år sedan jag vägde såhär. Crazy.


2 kommentarer:

  1. Grattis! Men tänk på att hälsa är mer än en siffra på vågen :-) Jag glömde bort det ett tag vilket resulterade i att jag helt plötsligt vägde alldeles för lite + fann mig själv fångad i en hälsohets (tro mig det är lättare att hamna i den cirkeln än vad det är att ta sig ur) :-)

    Annars: keep it up! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woho tack!

      Jag vet, gammal ovana. Även om jag känner att jag har börjat tappat mitt sjuka tänk och har kontroll nu så ska jag försöka undvika att väga mig så mycket för det är som sagt väldigt lätt att hamna i dem banorna igen. Så tack för omtanken!

      Radera