tisdag 19 februari 2013

Hard work.

Idag blev det skivstång. Jobbigt men klarade mig genom hela. Det enda jag inte klarar är egentligen sit-ups. Fattar inte varför men måste ha sjukt svaga magmuskler för får alltid kramp. Ofta får jag rulla ihop till en boll och vila medan jag ser alla pensionärer runt mig fortsätta med sina sit-ups hehe. Men man kan ju inte vara bra på allt!

Har kört väldigt hårt nu men känner inte att jag fått de resultat jag förtjänar fast så känner väl alla. Alla vill ha resultat direkt. Men börjar se små skillnader och det är bara att fortsätta så kommer de stora skillnaderna för eller senare. Gärna förr hehe. Borde egentligen fota och mäta mig mer. Har inte gjort det och tror det är ett mycket bättre sätt att se resultat på än bara vågen. Får fixa det någon dag.

Hemlagad mmmozzarellasallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar