lördag 23 februari 2013

Cardio.

Gick fram och tillbaka till gymmet idag. Så nästan 1 timmes powerwalk PLUS 30 min cardio. Körde 10 min cross, 10 min cykel och 10 min jogging. Hade egentligen tänkt köra ett långt pass på crossen men mina hörlurar fungerade inte...SÅ. JÄVLA. STÖRIGT.

Är sjukt stolt att jag klarade 30 min cardio utan musik för musiken gör grymt mycket för mig. Menmen nu är det över iaf. WOHO. Till lunch blev det havregrynsgröt, lite majs och ett päron. Härlig mix hehe. Och ikväll ska jag laga kyckling och aubergine. Ska gå all-in och googla lite recept för är sugen på en riktigt god middag. Var länge sen sist. För det var länge sen jag var hemma hos mamma och pappa...

Nej kan faktiskt laga god mat, har inte haft energin bara men ikväll kör vi. Och sen är det melodifestivalen för hela slanten. Med andra ord en RIKTIGT lyckad lördag alltså. Hehe.


266 PW + 125 cross + 100 cykel + 125 jogg = 616 kcal = SÅ JÄVLA BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar