lördag 9 februari 2013

DÖD.

Kom precis hem från årets första jympapass. Sjukt jobbigt men efteråt är det ju världens bästa känsla. Ville verkligen ge upp när jag bara efter uppvärmningen var jag helt slut men jag fortsatte och efter ett tag fick jag ny energi. Märkte dock att jag inte hade mycket muskler kvar men känns faktiskt som jag kommer komma tillbaka i form snabbt. Skönt att få ta ut sig iaf! Är så trött på promenader nu hehe så detta var perfekt!

Förresten stod vågen på 69.5 imorse så nu är jag tillbaka. Känner mig dock fortfarande ganska svullen så kan nog tappa lite till när det har lagt sig. Jag vet att jag inte ska väga mig hela tiden men denna gången är det faktiskt annorlunda. Gör det mest för att lära känna min kropp, inte som innan när jag var fixerad och fick ångest varje gång siffrorna inte blev som jag ville. Känns så skönt att jag märker hur jag sakta börjar bli mer sund i mitt ätande, tränande och framförallt mitt tänk kring allt. Så jävla skönt!

Darin har börjat extraknäcka som modell för Friskis hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar