onsdag 20 mars 2013

2.3 kilo på 2 dagar.

Ja som ni ser har jag nu tappat 2.3 kilo. Helt okej hehe. Men jag visste ju om att det var mycket vattenkilon som skulle rinna bort snabbt eftersom jag känt mig så jävla svullen. Tyvärr tror jag inte bara att det är vattenvikt utan är jag är ju inte lika fit längre. Fast bara att kämpa på. Sjukt skönt att snabbt bli av med de galet onödiga godiskilona som jag har lagt på mig nu de senaste veckorna iaf!

Nu väger jag 71 prick. Alltså 0.7 ner sen igår. Min plan är att fortsätta attackfasen fram till fredag. Hade gärna gått ner till under 70 igen innan jag börjar med fas 2. Men får se hur jag känner. Har gått bra hittills men har lite ont i huvudet och det känns väldigt extremt och konstigt att bara äta protein. Saknar frukt, grönsaker, soppor, turkisk yoghurt, knäckebröd och alla andra nyttiga alternativ som jag nu inte får äta. Fast 2.3 kilo på 2 dagar kompenserar upp det ganska bra måste jag säga. Hehe. Ja vi får se vad vågen visar imorgon, om jag fortfarande går ner så kör jag på två dagar till. Det klarar jag.

To be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar