söndag 3 mars 2013

Vill bara ge upp.

Efter att missat träningen och ätit jävligt dåligt känns det som jag är tillbaka på ruta ett. Känns sådär kul. Vägde mig imorse och det var katastrofalt dåligt. 70.5 tror jag den stod på...

Jag vet att jag är lite svullen nu så kan lätt ha lagt på mig lite vattenvikt men ändå. Orkar inte. Hade velat vara nere på 67 snåret nu. Känns så orättvist att jag inte ska kunna slarva medan alla runt omkring mig kan äta skit hela dagarna. Fast istället för att ge upp, som jag innerligt faktiskt känner för att göra, ska jag tvinga mig till att köra hårt nu. Ska försöka lägga upp ett veckoschema och sedan följa det så gott det går. 

Mindre än två månader på mig så det är verkligen dags att köra igång hårt. Uppenbarligen fungerar inte mitt upplägg hittills. Har ju inte gått ner i den takt jag tänkt mig och just nu ser det ut som jag inte gått ner något alls. Så ska googla lite och försöka hitta ett nytt upplägg som kan passa mig och mina mål lite bättre. Nu kör vi. 

MENTAL-FIVE!

Gårdagens middag: Biffar, majs, morotsspagetti och turkisk yoghurt.

Gårdagens träning: 20 minuter på löpbandet + lite abs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar