måndag 18 mars 2013

DUKAN!

Var sjukt länge sedan jag skrev i bloggen men jag har helt enkelt haft världens sämsta motivation. Har ätit och tränat katastrofalt dåligt. Och då menar jag katastrofalt, har inte rört mig alls (har varit sjuk) samtidigt som jag har levt på godis. Detta innebär att jag i morse vägde in mig på 73.3 kilo.

Helt galet men jag förhoppningsvis så rinner kilona av mig lika snabbt som jag lagt på mig dom. Har på känn att det mesta är vatten. Är nämligen en smula svullen...

Hehe men skit samma! Nåt positivt som kommit med den här svullarperioden är att jag är fruktansvärt pepp på att köra järnet nu. Så nu har jag kommit fram till att jag ska ge dukandieten en chans. Tror stenhårt på den. Idag är min första dag i attackfasen. Hittills har jag ätit två stekta ägg till frukost. Kommer vara svårt men tror jag behöver ha en riktig hårdstart och dessutom tror jag på dietens upplägg så tror detta är min grej!

Ska köra attackfasen i fram till fredag iaf beroende på resultat. Men fem dagar känns som en bra start tycker jag. Blev enligt dukans hemsida rekommenderad att köra attackfasen i tre dagar MEN jag har fan syndat så galet mycket nu och vill tappa kilona jag lagt på mig snabbt så nu kör vi all-in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar