torsdag 28 mars 2013

Mitt liv utan Dukan.

Nu var snart en vecka sedan det tog slut mellan mig och Dukan. Vägde mig i morse och då låg jag på 70.5 så har alltså inte gått upp alla kilona direkt vilket känns skönt. Skippade att fortsätta på med de andra Dukan stegen eftersom jag vill lära mig leva normalt. Kunna äta vad jag vill fast utan att missbruka det. Det är där min sko klämmer men det är något jag jobbar på och jag ska fan klara av att bli fit utan massa extrema dieter. 

Min första utmaning just nu är att jag är hemma hos mina föräldrar vilket innebär mycket frestelser men hittills har det gått super! Har varit nere i 4 dagar nu så är sjukt stolt. Låter lame men är fan riktigt svårt att stå emot allt gott här hemma hehe. Så nu fortsätter vi såhär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar