tisdag 19 mars 2013

Världens äckligaste frukost.

Åt jag precis. Nämligen 1,5 matsked kruskakli, kvarg och keso blandat med lite funlight.

Fruktansvärt äckligt.

Men avslutade iaf med ett kokt ägg. Plus att nu är det bara en dag kvar, tekniskt sätt kan jag sluta med attackfasen efter imorgon men ska verkligen försöka kämpa lite till. Beror på hur vågen reagerar. Som idag kändes det väldigt värt att ha börjat på dukan när jag vägde mig och såg att den stod på 71.7 istället för 73.3. Alltså 1.6 kg ner...

Galet ju. Trodde inte det var så mycket jag gått ner men som jag skrev i förra inlägget har jag en hel del snabba kilon att tappa. Även om jag ätit fruktansvärt dåligt nu så är det inte 4 kg fett jag gått upp utan minst 2 av dom är rent vatten som jag lagt på mig eftersom jag levt på socker typ. Förhoppningvis tappar jag mina kilon snabbt så jag är nere under 70 igen och denna gången ska jag ner till 65 också.

Let's do this Dukan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar